• Arts
  • Language Services
  • Furniture
  • Educational Services
  • Private Equity
  • Event Management
  • Nonprofit / Foundation
  • Manufacturing
  • Information Technology
  • Human Resources
  • Hotels and Restaurants
  • Health Care & Pharmaceuticals
  • Media - Broadcast and Publishing
  • Engineering / Construction
  • Food Products, Beverages and Tobacco
  • Petroleum Industry
  • Wholesale and Retail Trade
  • Travel and Leisure
  • Transporting, Moving and Warehousing
  • Telecommunications
  • Security Services
  • Real Estate
  • Marketing and Public Relations
  • Energy
  • Finance
  • Consumer Goods
  • Law Companies
  • Consultancy
  • Architecture
  • Airlines

Offers

Leasing Manager - Offices

2016-06-06
Letting or Leasing or Asset Manager for Commercial / Office portfolio with a pro-client and salesy attitude Váš nový zaměstnavatel Významný mezinárodní developer a provozovatel širokého portfolia kancelářských, obchodních i průmyslových objektů v České republice rozšiřuje svůj tým a nabízí úžasnou příležitost pro zkušeného Letting Managera s výbornou pověstí.

Vaše nová pozice
Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka, který by se rád dál rozvíjel v silné společnosti a dále prohluboval a budoval vztahy s klienty. Hlavní pracovní náplní této pozice bude samozřejmě vyhledávání nájemců a sjednávání nájemních smluv pro připravené kancelářské prostory, nicméně nedílnou a zásadní součástí však bude i podpora stávajícím nájemcům. V podstatě se budete zabývat celým nájemním cyklem a průběžně reportovat jak směrem dovnitř společnosti tak vůči klientovi. Jedná se o pozici, která je z poloviny prodejního charakteru a z poloviny procesního, tudíž je vhodnou příležitostí pro člověka, který věří v dlouhodobost vztahů a jejich kvalitu. Klient zdůrazňuje morální bezúhonnost a trvá na vynikajících komunikačních dovednostech a skvělé prezentaci.

Jak můžete uspět?
Další předpoklady nutné pro zařazení do výběrového řízení jsou cca 3-5letou zkušenost v oblasti komerčního pronájmu (office), VŠ vzdělání – ideálně ekonomického směru, plynulá znalost anglického jazyka, dobrá znalost MS Office, zejména potom Excelu a velké zaujetí a vášeň pro komerční pronájem.

Co můžete získat?
Odměnou Vám bude velmi zajímavá práce ve stabilním kolektivu a širokým portfoliem budov, které se skládá jak z nových tak starších objektů. Společnost si svých zaměstnanců váží a nabízí štědré finanční ohodnocení a zejména možnost interního posunu např. směrem do Asset Managementu.

Co je třeba udělat nyní?
V případě zájmu o tuto konkrétní prosím zašlete své CV, ideálně v české a anglické jazykové verzi, prostřednictvím odpovědního formuláře. Budeme rádi, obrátíte-li se na nás i tehdy, potřebujete-li radu či konzultaci při zamýšlené profesní změně.

Contact person: Petra Dvořáková - dvorakova@hays.cz, +420225001738

AmCham Corporate Patrons

x
x

Delete

Are you sure? Do you really want to delete this item?