Market Research Manager
2013-01-21
Market Research Manager
Co je náplní práce?
- • monitoring vývoje trhu a konkurence
- • pravidelné i ad hoc průzkumy trhu
- • analýza získaných dat, jejich interpretace a návrh dalších opatření
- • spolupráce s externími výzkumnými agenturami
- • segmentace zákazníků
- • spolupodílení se na zlepšování CRM
- • nastavení procesu průzkumu spokojenosti a zpětné vazby od zákazníků
- • aktivní účast na projektu budovaní zákaznické orientace
- • spolupráce s ostatními členy marketingového týmu
- • spolupráce s obchodním oddělením při interních průzkumech
- • zodpovědnost za finanční rozpočet a plánování rozpočtu na výzkum trhu
- • optimalizace efektivity a nákladů celého procesu
- • zodpovědnost za reporting
Co očekáváme?
- • minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici jsou podmínkou (výhodou jsou zkušenosti z finančního segmentu)
- • znalost výzkumných metod a technik
- • velmi dobrý přehled na trhu, přehled a porozumění trendům trhu
- • schopnost porozumění obchodním modelů
- • výborné analytické schopnosti, schopnost analýzy dat, schopnost interpretovat data
- • dobrá znalost práce na PC – zejména excel, access, SQL
- • velmi dobrá znalost AJ podmínkou
- • VŠ/SŠ vzdělání
Co nabízíme?
- • zázemí stabilní britské společnosti
- • motivující platové ohodnocení
- • možnost dalšího odborného vzdělávání a růstu v rámci společnosti
- • zajímavou práci v dynamickém kolektivu
- • řadu zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, nadstandardní zdravotní péči, možnost sportovního a kulturního vyžití)
In case of interest please send your CV to Tereza Žáková through company career website www.provident.jobs.cz.