Náplň práce:
- Zodpovědnost za plynulý chod prodejny, organizování práce podřízených
- Vedení prodejního týmu lidí, výběr nových zaměstnanců, školení, řešení personálních záležitostí
- Kontrola dodržování předpisů, procedur a kvality služeb poskytovaných zákazníkům
- Práce s kolekcemi, starostlivost o vzhled a čistotu prodejny
- Komunikace se zákazníky, řešení reklamací
- Příprava akcí na zvýšení prodejnosti, analýzy prodeje, příprava reportů a statistik
- Plánování prodeje, zásob a sledování finančních ukazatelů
- Komunikace v angličtině, případně němčině s centrálou společnosti
Požadavky:
- praxe na obdobné pozici 2-5 let, praxe z oděvního průmyslu podmínkou
- výborná znalost anglického jazyka
- nadšení pro módu a módní trendy
- analytické myšlení a obchodní kreativita
- rozvinuté prodejní dovednosti
- silná orientace na zákazníka
- zkušenosti s vedením týmu lidí, schopnost dosahovat stanovených cílů
Klient nabízí:
- práci v etablované mezinárodní společnosti
- aktviní účast na otevření obchodu a nastartování prodeje nové módní značky pro mladé lidi v ČR
- možnosti profesního a osobnostního růstu
- velmi dobré finanční ohodnocení
Kontakt : Jozef Maljaček
E-mail: maljacek@syn.cz
GSM:+420 606 733 672
Tel.:+420 226 066 011
Veškeré informace předané Synergie jsou přísně důvěrné.
Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společností Synergie, s.r.o., IČO 45808139 a Synergie Temporary Help, s.r.o., IČO 267 118 34 na dobu neurčitou (až do odvolání písemnou formou). Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to jen po předchozí domluvě.
Delete